Chestionar de satisfacție

    Denumire spital: SPITAL DE INGRIJIRI PALIATIVE ILISESTI - SUCEAVA

    1. Când aţi intrat prima dată în această unitate ce impresie v-aţi făcut? Alegeţi trei cuvinte care descriu cel mai bine situaţia din acel moment din unitatea de primire.
    *) Bifaţi 1, 2 sau 3 în ordinea priorităţii.

    CuvinteOrdinea priorităţii
    Curăţenie
    Lux
    Aglomeraţie
    Dezordine
    Mizerie
    Disciplină
    Linişte
    Sărăcie
    Altul 1

    Altul 2

    2. Situaţia din unitatea de primire, pe care tocmai aţi descris-o, v-a modificat starea de spirit? (bifaţi o singură variantă)

    DANU
    M-a demoralizat
    Nu a avut niciun efect
    Mi-a ridicat moralul

    3. Cum aţi ajuns să apelaţi la internare pentru spitalul nostru? (bifaţi una din variantele de
    răspuns):

    a. V-aţi prezentat direct la camera de gardă
    b. Aţi avut trimitere de la medicul dumneavoastră de familie
    c. Aţi venit cu trimitere de la medicul de ambulator
    d. Aţi venit cu ambulanţa
    e. Altă situaţie

    4. Sunteţi la prima internare sau la o reinternare?

    a) Prima internare
    b) Reinternare

    În cadrul acestei internări, puteţi spune că:

    DANU
    P1. Aţi fost primit cu amabilitate de la început?
    P2. Aţi fost condus la explorări?
    P3. Aţi făcut baie la internare?
    P4. Aţi fost informat pe înţelesul dvs. despre boală, tratament, risc operator, prognostic?
    P5. Aţi adus medicamente de acasă?
    P6. Aţi avut complicaţii post-operatorii?
    P7. Fiolele s-au deschis în faţa dvs.?
    P8. Aţi sesizat orice formă de condiţionare a îngrijirilor de care aţi avut nevoie?
    P9. Aţi simţit nevoia să recompensaţi prin diverse mijloace un cadru
    medical pentru a beneficia de mai multă atenţie din partea acestora?

    Apreciaţi pe o scală de la 1 la 5 calitatea serviciilor menţionate mai jos primite de către dvs.

    Serviciul
    1

    Total nesatisfăcător
    2

    Parţial nesatisfăcător
    3

    Nesatisfăcător
    4

    Bun
    5

    Foarte bun
    9

    Nu am beneficiat/ Nu am observat
    Atitudinea personalului la primire
    Atitudinea personalului pe parcursul şederii dvs. în unitate
    Îngrijirea acordată de medic
    Îngrijirea acordată de asistente
    Îngrijirea acordată de infirmiere
    Îngrijirea post operatorie şi ATI
    Calitatea meselor servite
    Calitatea condiţiilor de cazare – salon (dotare, facilităţi)
    Calitatea grupurilor sanitare (băi + WC)
    Curăţenia în ansamblu

    Ţinând cont de toate cele menţionate mai sus vă rugăm să ne spuneţi:
    Cât de mulţumit sunteţi/aţi fost?

    Foarte nemulţumitParţial nemulţumitNemulţumitParţial mulţumitFoarte mulţumit


    Dacă ar fi să aveţi nevoie de un serviciu medical disponibil în această unitate v-aţi întoarce aici?

    Sigur NUMai degrabă NUPoate da/ Poate nuMai degrabă DASigur DA


    Dacă un apropiat, un prieten sau altă persoană ar avea nevoie de un serviciu medical despre care ştiţi că este disponibil aici, i-aţi recomanda să vină?

    Sigur NUMai degrabă NUPoate da/ Poate nuMai degrabă DASigur DA


    După toată această perioadă petrecută aici, care este lucrul pozitiv care vă vine în minte?/Ce v-a plăcut cel mai mult?

    Dar negativ?/Ce nu v-a plăcut?

    Elemente de socio-demografie (selectați situaţia care vi se aplică)

    D1. Sexul
    Masculin

    Feminin

    D2. Vârsta

    < 20 de ani

    20 – 29 ani

    30 – 39 ani

    40 – 49 ani

    50 – 59 ani

    60 – 69 ani

    70 ani şi peste

    D3. Mediul de rezidenţă

    Urban

    Rural

    D4. Ultima şcoală absolvită

    Primară (1- 4 clase)

    Gimnazială (5 – 8)

    Liceu

    Facultate

    D5. Starea civilă

    Căsătorit

    Necăsătorit

    Concubinaj

    Văduv

    Divorţat

    NOTĂ:
    Colectarea informaţiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor art. 12 din Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare.